APIE RECEPTĄ: Avižinė košė sveikiems pusryčiams, pats geriausias pasirinkimas. Paprasta, bet patiekta nepaprastai!
Kiekviena savo išvaizda besirūpinanti dailiosios lyties atstovė žino, kad avižinė košė tinka grožio puoselėjimui. Daugumos „grožio salotų“ ar kitų patiekalų sudėtyje yra avižinių dribsnių: juk švari veido oda, gražūs plaukai, sveiki dantys ir nagai – gražios išvaizdos garantas. Avižinė košė organizmui suteiks sotumo jausmą, tad užkandžiauti nesinorės dar ilgą laiką. Taip pat ši košė naudinga, nes avižos padeda sumažinti cholesterolio kiekį kraujyje, padeda sureguliuoti kraujo spaudimą. Tai gera profilaktikos priemonė nuo širdies ir kraujagyslių ligų. Avižose ir iš jų pagamintuose dribsniuose gausu kalio, magnio, fosforo, chromo, geležies, jodo, vitaminų A, B1, B2, B6, E, P. Avižinė košė padeda sumažinti diabeto išsivystymo riziką, o taip pat yra puikiai tinkamas maistas jau sergantiems, kadangi turi mažą glikeminį indeksą. Kas tikrai svarbu, avižinė košė pagerins virškinimą ir medžiagų apykaitą. Avižinė košė turi mažai kalorijų ir dėl savo sudėties rekomenduotina tiems, kurie patiria stresą, pervargsta.
Avižinė košė greitai pagaminama, gardi. Kas tokios avižinės košės atsisakytų? Niekas! Ir dar vardan grožio… Taigi, mums reikės:

INGREDIENTAI:
avižiniai dribsniai, kiekis priklauso nuo valgytojų skaičiaus. Dribsniai gali būti: paprasti, galima pasirinkti ekologiškus. Labai skubantiems rekomenduojame greito paruošimo.
žiupsnelis druskos;
braškės, iki apsvaigimo ryškiai raudonos ir saldžios;
mėtų lapeliai – sodriai žali, prisidedantys prie košės nepaprastumo 🙂

RECEPTUI NAUDOTI www.riesutaujam.lt produktai:
Avižiniai dribsniai

Avižiniai dribsniai 500 g

Avižiniai dribsniai greito paruošimo

Avižiniai dribsniai (greito paruošimo) 500 g

Ekologiški avižiniai dribsniai

Ekologiški avižiniai dribsniai 400 g

Aistra gaminti…
Autorius: Anželika Stančikienė
inspiration.by.andze